coolefamilie.reismee.nl

Ao Nang Beach - Zuid Thailand

Drie dagen geleden op weg naar het Zuiden .... vroeg op tijd voor weer de weg met 760 bochten, nu terug naar Chiang Mai. Deze was heftig, veel regen en laaghangende bewolking/mist. Ondanks dit, de auto op tijd ingeleverd op Chiang Mai en het vliegtuig in naar Bangkok en vervolgens naar Krabi. Onze volgende auto staat klaar op Krabi en hup richting het hotel.

Half bewolkt, ziet er veel belovend uit. Het hotel ziet er super leuk uit en tot verrassing van de kids een kamer met toegang tot het zwembad. Snel ff omkleden en naar het dorp om wat te eten. Ze weten niet wat ze zien een compleet andere wereld, een badplaats waar veel gebeurd.

Helaas donderdagochtend bewolkt, maar toch maar met het bootje richting Railay Beach. Tja, dit hadden wij dus niet moeten doen. Midden op zee een mega hoosbui. Leuke ervaring, maar zeiknat. Op railay Beach iets gedronken en maar weer terug, want het wordt niet beter. Terug in het hotel lekker relaxen en genieten van het zwembad.’s avonds wederom lekker eten, cocktails drinken en shoppen (kan hier volop).

Vrijdag was de weersvoorspelling enorm slecht en dat was het ook. Nog nooit zoveel regen gezien. De dag begin droog en zijn daarom iets naar boven gereden met de auto langs de kust. Wij kwamen terecht bij super leuke strandtentjes direct aan het strand. Nog even heerlijk wat gedronken, maar zagen het slechte weer aankomen op zee. Door naar Krabi Town om te lunchen. Nog steeds regen dus terug naar Ao Nang Beach voor een heerlijke massage en manicure/pedicure. Onszelf ff lekker laten verwennen. Afsluiting van de dag uiteraard met een cocktail en shoppen (ook voor het thuisfront).

Vandaag en morgen zien er beter uit, duimen maar. De regen did wij de eerste helft niet hebben gezien, hebben wij nu ruimschoots gehad.