coolefamilie.reismee.nl

De weg naar het paradijs

Na 2 geweldige dagen in Chiang Mai is het tijd om te gaan, op naar het paradijs .... Pai. Met ons laatste taxi ritje naar het vliegveld. Direct weer eentje voor de boeken. Het kleine rode ‘stadsbusje’ uit Chiang Mai staat voor de deur. Een soort pick-up truck met overkapping en aan weerszijde een bank. Zorg dat je bagage goed staat, anders rolt het er aan de achterkant weer uit. Ook weer meegemaakt.

Op het vliegveld staat onze auto klaar voor vertrek. Één belangrijk dingetje: ze rijden hier links ... pffff. Gelukkig al eerder overkomen op Cyprus. Dus met een beetje ervaring de weg op.

Nu de beruchte 762 bochten van Chiang Mai naar Pai. Reispilletjes ingenomen en let’s go!! Wowww wat een fantastische rit door de natuur. De bochten soms pittig, maar de weg is echt prima. Dan te bedenken dat de meeste backpackers de weg per scooter afleggen. Echt bizar! Na 2 1/2 uur rijden staan wij voor ons 3e hotel. Dit is echt een paradijs! Vanuit onze kamer kijken wij zo op de rijstvelden. Hier zijn wij oa voor gekomen.

De hot-tub vol laten lopen en ff heerlijk relaxen. Wat een heerlijk zen-gevoel hangt hier. Aan het begin van de avond op weg naar Pai. Alles wat je leest over Pai is waar .... hippie-uitstraling,overal scooters, super leuke walking street met street food, barretjes en restaurantjes maar bovenal een super relaxte sfeer. Wat zijn wij blij dat wij Pai niet hebben overgeslagen.

Tja en dan slapen ..... lastig met al die dieren buiten en in een soort hutje. Aghhh het hoort er allemaal bij ...,

Time to explore Pai ?

Linda

WoW ziet er super uit allemaal zeg! Enjoy!

Muriël

Klinkt weer als een bijzondere en mooie ervaring. ?