coolefamilie.reismee.nl

Op naar Zaandijk ....

De laatste dag was tussen de kleine buitjes door genieten van het heerlijke strandresort ... ff niets meer doen ?. Uiteraard nog heerlijk aan het strand gegeten, al was het weer ‘s avonds omgeslagen en waaide het enorm hard. Wat hebben wij een geluk gehad met het regenseizoen in Thailand, mogen echt onze handjes dicht knijpen.

Vroeg naar bed, want morgen begint onze lange terugreis naar huis. Wij vliegen via Singapore en stappen daar nog ff 12 uur uit. De uitgelezen kans om iets te zien van Singapore.

Donderdagmiddag staan wij om half 2 in het hartje van Singapore. Wat is het hier schoon (niets op straat), zoveel bloemen en groen, maar ohhhh wat is het hier warm .... nog veel warmer als in Thailand. Maar wij gaan op pad via de mooie Marina Bay naar de Gardens by Bay. Geweldig mooi park met uitzicht op de skyline en het windje op de loopbrug was verfrissend.

Garden by Bay stond op mijn lijstje en Lars wil graag naar The Flyer. Het hoogste reuzenrad in Azië met een fantastisch uitzicht. Dus .... op pad met de taxi naar de volgende bestemming. Wat een indrukwekkend ding en je hebt uiteindelijk niet in de gaten dat je zo hoog zit. En wat zien wij uit de lucht? Alle voorbereidingen voor de F1 op 22 september zijn al in volle gang en je kan een stuk van het parcours zien liggen. Super leuk, natuurlijk!

Nu Fem haar lijstje en zij wil naar Orchard Road, de shopping place-to-be in Singapore. Je struikelt daar over de designer stores en uiteraard is er geshopt. Voor Femke bij de Victoria Secret. En hier begin ik mij niet zo lekker te voelen. Aghhh goed drinken gaat wel weer over.

Terug naar het centrum inmiddels is het donker en de skyline is magnifiek in de Marina Bay. Echt genieten van de view en dan op naar het vliegveld voor onze terugvlucht.

Gelukkig slapen beiden veel en hebben geen last van de lange vlucht naar Düsseldorf via Berlijn. Al was het voor mij eentje om snel te vergeten, ziek op zo’n lange vlucht is geen pretje. Gelukkig staat Marcel in Dusseldorf om ons op te halen.

Vrijdagmiddag om 16:00 uur zijn wij weer in Zaandijk en hebben met z’n 3-tjes geweldige herinneringen gemaakt.

Zijn ze nu klaar met reizen? Nee, ze hebben de smaak te pakken. De wensenlijst: op stip Bali, Vietnam, Singapore (Femke), Zuid-Afrika, Amerika of Curacao. Aghhhh, je moet toch altijd iets te wensen hebben!